Kako izbrati zanesljivo storitev za gostovanje e-pošte?
E-pošta je nepogrešljiv del poslovnega in osebnega vsakdana. Z naraščanjem uporabe elektronske pošte postaja zanesljivo gostovanje vedno pomembnejše. Podjetniki, podjetja ter posamezniki se pogosto zanašajo na e-pošto za komunikacijo, izmenjavo dokumentov, obveščanje o novih produktih ali storitvah. Zanesljivost storitve za gostovanje e-pošte pomeni, da se…
4 prednosti GLS vtičnika za WooCommerce
Učinkovitost je vodilo vsake uspešne spletne trgovine. Upravljanje naročil, pakiranje in pošiljanje zahtevajo svoj čas in energijo, ki bi jih trgovci lahko uporabili za strateške naloge, kot so ustvarjanje novih idej, razvoj marketinga in izboljšanje uporabniške izkušnje. Tukaj nastopi GLS vtičnik za WooCommerce. To je…
5 razlogov, zakaj redno pošiljati e-novice
V današnjem digitalnem svetu je e-pošta eno izmed najbolj učinkovitih orodij za trženje. S pošiljanjem e-novic lahko podjetja ohranjajo stik s svojimi obstoječimi strankami in vzpostavijo povezavo z morebitnimi novimi. Pošiljanje e-novic je eden izmed najučinkovitejših načinov za razvoj posla in gradnjo dobrih odnosov s…
Izbira domenskega imena: 4 napake
Če ste v fazi izbire in registracije nove domene, vam bo še kako prav prišlo nekaj nasvetov. Izbira domene je zelo pomemben korak na poti do nove spletne strani in čeprav morda ni videti, lahko že v tej točki naredite kar nekaj napak. Registracija prave…
Zakaj za postavitev spletne strani izbrati WordPress?
Se podajate v poslovne vode in bi za svojo promocijo potrebovali spletno stran? Morda pa imate zgolj dobro idejo ali pa bi radi širnemu svetu predstavili svoje misli, hobije in podobno. Zagotovo se sprašujete, kako priti do spletne strani, ki vas ne bo stala bogastva,…
Zakaj za spletno gostovanje raje odšteti malo več?
Ko se odločimo postaviti spletno stran, je potrebno misliti na več reči. Od tega, kakšno domeno bomo registrirali, do tega, kje bo spletna stran gostovala. Prav spletno gostovanje pa bo na koncu odločilno vplivalo na to, kako bo naša spletna stran delovala. Pa ne le…
Brezplačno oglaševanje prek socialnih omrežij
Morda ste ob prebranem naslovu prispevka najprej instinktivno pomislili na to, da brezplačno oglaševanje ne obstaja. Kot nas uči tudi kultura potrošništva, ki ji pripadamo, in pravi, da moraš nekaj dati, če želiš kaj prejeti. Enako velja tudi za oglaševanje, a ni nujno, da je…
Kako izbrati grafično predlogo za WordPress?
Verjetno vas je večina med vami že slišala za WordPress, ki je danes ena najbolj priljubljenih aplikacij za postavljanje spletnih strani. Gre namreč za platformo, na kateri praktično vsak lahko postavi spletno stran zase ali za svoje podjetje. Seveda je še vedno potrebnega nekaj znanja…
Kaj kupiti: pametni telefon ali računalnik?
Tehnologija napreduje iz dneva v dan, in danes se le še nostalgično spominjamo prvih računalnikov, ki so v naša življenja vnesli kar nekaj vznemirjenja. Spreminjati so se pričeli delovni procesi, igre so počasi začele prihajati v vse več domov, spremenil se je način komunikacije. In…
Sumljiva e-poštna sporočila – bodite previdni!
Uporaba spleta je v zadnjih letih dosegla izjemne številke, saj je ta dostopen že praktično povsod. Enako kot nam na eni strani prinaša koristi, pa na drugi strani na nas tam prežijo tudi nevarnosti. Nepridipravi postajajo vse bolj sofisticirani, zato je dobro biti še bolj…
Najnovejši prispevki
Kako izbrati zanesljivo storitev za gostovanje e-pošte?
E-pošta je nepogrešljiv del poslovnega in osebnega vsakdana. Z naraščanjem uporabe elektronske pošte postaja zanesljivo gostovanje vedno pomembnejše. Podjetniki, podjetja ter posamezniki se pogosto zanašajo na e-pošto za komunikacijo, izmenjavo dokumentov, obveščanje o novih produktih ali storitvah. Zanesljivost storitve za gostovanje e-pošte pomeni, da se…
Kako na trg lansirati nov izdelek?
Lansiranje novega izdelka na trg je eden najpomembnejših trenutkov za podjetje. Uspešno lansiranje zahteva skrbno načrtovanje, analizo trga in natančno določene strategije. Ne gre le za predstavitev izdelka, temveč za celoten proces, ki vključuje pripravo na odzive trga, pozicioniranje izdelka in komunikacijo z občinstvom. Brez…