Kako zavarovati svojo digitalno identiteto?
Splet je vsem nam pošteno olajšal delo in predvsem dostop do brezplačnih informacij in vsebin. Če smo se nekoč lahko izobraževali le v šoli ali s pomočjo gradiva, ki smo ga nabrali v knjižnici, pa je danes to povsem drugače in bolj enostavno. Na spletu…
Kako pomemben je v resnici dizajn spletne strani?
Če ste mnenja, da je bistvo spletne strani ponujanje določenih informacij in delovanje brez težav, ste zgrešili še nekaj bistvenih delov, ki močno vplivajo na promet posamezne spletne strani in s tem seveda tudi vplivajo na prodajo v podjetju. Eden ključnih delov uspešne spletne strani,…
Kako napisati dober SEO članek?
Splet je zavladal našemu svetu in hočeš nočeš moraš biti prisoten tam, kjer so vsi. Še posebej pa to velja za vse, ki se ukvarjajo s kakršnimkoli poslom. Znano je, da se danes praktično vse odvija na spletu. Celo tiste reči, ki so na videz…
Izbira najboljšega CMS za spletno stran
Za začetek povejmo, kaj CMS sploh pomeni. CMS ali Content Management System po slovensko pomeni sistem za upravljanje vsebin. Zdaj verjetno že veste, da gre za administracijski vmesnik, preko katerega boste urejali vsebino na vaši spletni strani. Izbira pravega CMS je izjemnega pomena za vas,…
4 zanimiva dejstva o internetu
Internet je nekaj, čemur se danes enostavno ne moremo več odpovedati. Gre za nekaj, kar se je za vedno zarezalo v vse pore našega življenja. Če je bil pred leti internet zgolj nekaj nenavadnega in smo do njega dostopali s pomočjo namiznih računalnikov, ki so…
Najnovejši prispevki
Kako izbrati zanesljivo storitev za gostovanje e-pošte?
E-pošta je nepogrešljiv del poslovnega in osebnega vsakdana. Z naraščanjem uporabe elektronske pošte postaja zanesljivo gostovanje vedno pomembnejše. Podjetniki, podjetja ter posamezniki se pogosto zanašajo na e-pošto za komunikacijo, izmenjavo dokumentov, obveščanje o novih produktih ali storitvah. Zanesljivost storitve za gostovanje e-pošte pomeni, da se…
Kako na trg lansirati nov izdelek?
Lansiranje novega izdelka na trg je eden najpomembnejših trenutkov za podjetje. Uspešno lansiranje zahteva skrbno načrtovanje, analizo trga in natančno določene strategije. Ne gre le za predstavitev izdelka, temveč za celoten proces, ki vključuje pripravo na odzive trga, pozicioniranje izdelka in komunikacijo z občinstvom. Brez…